(y) reflektioner

Tjejer, kvinnor, tanter, flickor, töser. Kära varelser dyker upp under många namn.

Idag ska det tydligen vara något som kallas kvinnodagen, jag märkte mest av det genom att det spelades ovanligt dålig musik på P3 imorse, de spelade bara kvinnliga artister. Missförstå mig rätt nu, det finns mängder med lysande kvinnliga artister men imorse var det nästan lite krystat. Så var det sagt.

Men det är en sak med er kvinnor jag troligen aldrig kommer förstå. Det är det där sista sinnet, det sjätte. Eller om det nu finns ett sjunde, åttonde och nionde med... ibland verkar det som det...

Damen i huset har en otrolig förmåga att förutsäga vissa saker. Det är nästan så man blir mörkrädd. Mållös blir jag iaf. Man blir sittande och dumskrattar och funderar hur det där egentligen gick till.
Kan kvinnor läsa varandra rakt av utan någon som helst koppling emellan eller?

Scary.


Men en sak är iaf säkert.
Man kan inte vara utan denna ljuvliga varelse som uppenbarligen ska vara närmast släkt med människan=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0