Fredagsbus

57f4a4526cf54cb97864b3f52615afb1.png

Är egentligen inte så mycket för folk som spökar ut sina hundar men idag kunde jag inte hålla mig då Kiitos var med på jobbet. Vi var ju båda på bra fredagshumör!=)

Jobbade över lite med fix på bilen och han fick följa med upp då jag bytte om efter allt var klart, var ju ändå ingen kvar. Han var så intresserad av alla kläder så jag gissade att han ville prova. Var nog inte riktigt hans tanke.

Efter lite protester och ett uns av skämmighet satt tillslut lite olika plagg på. Blev han inte lite söt ändå? ;)

Kanske ska skicka han ensam till jobbet på måndag, han kan nog täcka upp för mig.


Nä nu är det helg, whihoo!


Kommentarer
Postat av: Marie

haha, va söt han blev :P

2010-03-19 @ 17:14:33
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Lillsis

riktig sötnos!!!!

2010-03-20 @ 18:54:23
Postat av: Hevelin

Hahaha... Charmigt!

Och du...Tack för värmande ord. =)

2010-03-22 @ 12:19:38
URL: http://itchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0