Tid, inspiration & prioriteringar!

Tjena Läsare!


Var ett tag sedan man skrev här senast pga. av det som rubriken anger. Har några sekunder över av min dyrbara tid just nu så slänger in en snabb uppdatering vad som skett sista tiden.

På resefronten var ju jag och love på en romantisk semester i Rom för ett par veckor sedan, men det och bilder därifrån tänkte jag ta i ett eget inlägg senare.

På flygfronten så har jag nu kommit så pass långt i min utbildning att jag flyger själv. Ett stort steg i mitt liv som betyder att en av mina barndomsdrömmar har uppfyllts. Underbart!

På musikfronten har det dykt upp en hel del nytt med, men det tar jag allteftersom jag har tid och lägger ut.

Hmm... tror inte det här var ett så givande inlägg, skriver ju bara att det kommer mer senare... jajajaja....
Nu vet ni att jag lever iaf!


Dags att gå ut och låta solen smeka min hud=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0