Modell rädd för rampljus

Nu kanske jag gör något dumt.... Men min vackra flickvän var tillsammans med några vänner iväg förra helgen och blev proffsfotograferade av "The Studio on tour". Hon kom hur som helst hem med 11st mycket snygga bilder.
Nu till problemet, hon är lite blyg av sig och vill inte visa upp dom!
Har försökt få henne att iaf lägga en som profilbild på facebook, men tröstlöst, trots att hon gillar bilden själv. Kvinnor är knepiga.

Det är här jag kommer in. Jag tycker ju givetvis att världen ska få ta del av de fina bilderna, eller iaf några av de. Hon har ju absolut inget att skämmas över!
Så jag lägger upp några bilder här och skulle ni läsa detta och möta henne på stan eller något kan ni ju ge henne en värmande kommentar. Hon förtjänar det=)

Skulle detta inlägg snart vara raderat så vet ni att jag fått en avhyvling....

Men det är värt en chans. Here we go.









Är hon inte vacker så säg...... :*

Kommentarer
Postat av: Lillsis

WOOW! Vilka coola bilder!!!!!! Jättesnygg är hon på bilderna! Det kan du ju hälsa henne, absolut!! Nu blir jag riktigt avundsjuk, jag vill också bli sådär snygg...



När kommer ni ner till Båstad och hälsar på mig då?!

2010-02-05 @ 12:23:13
Postat av: Hevelin

Det är klart att snygga bilder är till för att visas! Och dessa är verkligen fina! Jag har hittat en favorit också; bild nr 2! =) Jag kan visserligen förstå er båda, fast...

Snälla Helena, jag hoppas att du inte går så hårt åt den som som är så stolt över dig att han gör på detta viset. Det är ju väldigt fint trots allt... =)

2010-02-07 @ 08:33:06
URL: http://itchi.blogg.se/
Postat av: Stoxe

Lillsis: Båstad bli det nog i sommar, fast då är ju inte du där.. :P



Itchi: Jag överlevde och hon tog inte illa upp, snarare tvärtom. Hon blev glad över alla snälla kommentarer hon fått, inte bara ni som skrivit här:)



Men hon var ruggigt snabb att upptäcka att bilderna låg ute och jag fick direkt en "nu har du varit busig"-blick om ni förstår, haha!

2010-02-18 @ 04:08:36
URL: http://stoxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0