Förlåt!

Varit sjukt inaktiv sista dagarna, ber om ursäkt för det, ska bättra mig nu när jag förhoppningsvis får lite mer fritid.

Installationen i lägenheten går långsamt framåt. Lite mer prylar börja finna sina nya platser, kläder hänger där de ska, mat finns och samtliga 41tv-kanaler är numera se-bara!
Väntar på att soffan ska anlända från EM. Först var det leverans v35, sedan v36, v37 och nu är senaste budet v38....Jäkla lurendrejeri när man beställer en lagervara! Bara lockvaror och lockbesked....snart blir det till att de får kompensera mig med något... soffan är nästan en primärdetalj för att jag ska kunna fortsätta möblera så allt tar bara längre tid utan den.

Huset är iaf till 99,9% helt tomt nu, bara lite städsaker kvar så man kan göra det rent och fint. Känns lite sorgligt att gå omkring där inne och ha en massa minnen över omkullkastade planer i livet. Men så fort man kommer "hem" igen till lägenheten känns det redan bättre. Förutom att jag då aldrig blir klar så stortrivs jag. Det kommer bli grymt det här!=)

Finns det någon där ute som känner att de är experter på gardiner? Skulle behöva lite tips med vad som gäller just nu både tygmässigt och utseendemässigt. Vet inte om man ska ha några moderna färgglada panelgardiner eller inte... och om någon är villig att hjälpa mig sy om jag hittar något schysst tyg...


Förutom allt fix så rullar livet på ovanligt lätt just nu... och en sak får mig att tänka kanske, kanske....;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Panelgardiner är inte så inne längre...det ska vara mycket tyg och mycket färg...



/E

2009-09-07 @ 21:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0