En ny huligan

0-3ab65bf87c3d00938ade6b7cae06dac2.png
Under bya-besöket i helgen lyckades jag få en ny supporter till Gnaget(inbillar jag mig iaf..). Snart är du oxå beroende älskling;)

Var en mycket intensiv helg där man som vanligt blev sjukligt uppassad då man kom hem. Började redan på fredagen med att föräldrarna bjöd på 3-rätters bestående av färsk krabba med gula änkan (champagne i den finare skolan!), lax samt en skitgod variant av äppelpaj.

Lördagen blev det intensiv shopping i Nacka Forum samt Barkarby Quality Outlet under dagen för mig och love innan vi styrde kosan mot cupfinalen på Råsunda där givetvis årets andra guld bärgades=)
Mot kvällen sedan skämdes vi bort igen med en massa god mat samt efterätt. Man behöver knappast svälta då man kommer hem.

Söndagen blev det till att kika lite på bilar (är sugen på en Mini Cooper S, men det får nog dröja till våren) innan vi flög norrut igen där det kommit ett par nya centimeter snö. 
Efter att haft inneboende i ett par veckor samt varit gäster själva över helgen var det rätt skönt att ha en kväll bara för oss själva....  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0