They just keep rolling in... :)

Har fått ett flertal bra ekonomiska överraskningar idag... Kom först på att jag hade två oskrapade trisslotter som jag fick av kuriren pga. att de hade strul med tidningsleveransen nån dag för ett tag sedan. Skrapade fram 200:- så nu blir det 8 nya lotter (finns det någon som verkligen tar ut småvinster i pengar, tar inte alla ut det i nya lotter?).

Ekonomiska överraskning nummer två var att när jag skulle rätta lite uppgifter i villaförsäkringen (kanske dags att göra det efter att det gått 13månader sedan sambolivet tog slut..) så krymte utgifterna med ca.1000kr/år. Småpotatis kanske men många bäckar små...

Tredje, och mest glädjande, överraskningen var att skatteåterbäringen hux flux låg på mitt konto. 15500kr extra så här inför sommaren. Och jag som inte har en endaste planerad utgift framöver. Vad ska jag göra med de pengarna? Tips!

En sak är dock säker. Ikväll är det jag som spelar på lotto. Kan inte gå fel.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men se där, nu har du också en. Kul:-) Ja det är jobbigt med läkningsprocessen, dock är det tusen ggr bättre denna gång än när jag körde ryggen, då fick jag i panik be någon stryka när det kliade. Än så länge når jag iaf ner till benet:-)

2009-06-10 @ 22:15:36
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Itchi

What the... Hur länge har du planerat en egen blogg? Och så säger du inget heller... Menar du att jag måste syna varenda kommentar för att vara säker på om folk har skaffat egna bloggar eller inte? Stoxe... Så här kan du inte hålla på. ;)

Nämen allvarligt, 15500 spänn?!!! Jag tror jag går och dör en sväng.

2009-06-11 @ 09:30:45
URL: http://itchi.blogg.se/
Postat av: Stoxe

>>Jenny: Haha.. jo det var ju alltid en fördel iaf..:) Men kom ihåg: (och det borde du ju veta vid det här laget) Inte pilla!!



>>Itchi: Planera och planera.. fick ett ryck en kväll bara. Får se hur ofta jag hinner uppdatera bara. Jag behöver ju inte upplysa dig heller, du hittade ju hit ändå;P

Snälla dö inte. Behöver din egna tänkvärda tankar och allmänna svammel!;)



2009-06-12 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0