Ridin' high

Pust.. varit en hektisk dag då man försökt utnyttja solljuset till max då man råkade sova till 13..

Funderar på att kränga mitt lilla chateau (mer om det i ett senare inlägg) och har målat och fixat ute nu när den stora runda visat sig från sin bästa sida.

Under dagen har bandit.se gjort mig sällskap utomhus, bra för att hålla upp tempot. Inne blev det sedan Nickelbacks senaste skiva (tack vare tips från Itchi för länge sedan). Har ju inte varit någon större fan av dom innan även om de haft några bra låtar. Kännts lite för mycket "amerikanskt kristet mainstream", men senaste skivan var fan helt ok. Bra driv rakt igenom! Bästa spår: "Just to get high".

Nu håller jag fullkommligt på att svälta. Har inte ätit någon som kan klassas som mat på hela dagen. Den lilla naturliga driften kallad hunger har jag prioriterat bort...

Varvar nu ner med en gammal älskling...
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Itchi

Åh, tack! Så trevligt att du håller med! =D

2009-06-23 @ 22:57:57
URL: http://itchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0