Hur man avslöjar det kvinnliga könet

Blev en till vissa delar hysterisk rolig afton igår trots att man höll sig nykter hela kvällen. Varför? Jo, att äntligen fått veta hur och vad kvinnor tänker!

Drog in till stan vid 21, hämta upp Q. Drog till Allstar. Mötte direkt upp med en hel hög jänkare som vi jobbat tillsammans med under veckan (samt festat med några gånger vid det här laget). Blev en hel del skratt och livliga diskutioner, allt på engelska givetvis. Något som väckte intresset hos de annars så blyga luledamerna, "Något stämmer inte in i vår världsbild, vad är det för språk vi hör. Intressant!"-Typ...
Efter lite diskutioner med de lokala förmågerna gled vi ner vid ett bord fagra damer, de var 4, vi var 4-7(beroende på hur många som var pissnödiga för tillfället..). Blev mest lite allmänna diskutioner i början som vanligt ("vart är ni ifrån, vad gör ni här"), skillnaden nu var att jag och Q bara spelade med som om vi var jänkare med.
Och som de köpte det hela.
Vi hade hur kul som helst när vi hörde vad damerna pratade om när de inte trodde vi förstod, hur deras tankar gick om oss på andra sidan bordet. Vem som var snygg, vem de absolut inte kunde tänka sig...och mer smaskigare detaljer... ;P
Hur som helst var det lärorikt att få veta hur tankegångarna går på andra sidan, lärdom att ta med sig i framtiden.

Det här var ett scenario som vi upprepade under hela kvällen. Jag vet inte hur bra jag och Q egentligen är på engelska men vi är nog rätt hyggliga vid det här laget för med facit i hand så köpte ALLA vi pratade med under kvällen att vi var amerikaner. Trots att jag presenterade mig med mitt eget namn som inte är det minsta amerikanskt, dessutom med svenskt uttal, så ryckte ingen på ögonbrynen. Helt sjukt enkelt att luras.  

Nu lyckades ju enstaka kvinnor klura ut att vi inte var jänkare efter rätt lång tid medans andra fortfarande lever i ovisshet. Ska bli kul när de kommer fram på krogen nästa gång och börjar prata engelska med en. Hahaha....

Nu drabbades vi, eller iaf Q, av ett litet uppvaknande i form av ett (om än skämtsamt men smärtsamt) knä i skrevet av en donna som inte var så glad över att hon trott han var amerikan. Smällar man får ta, det var det värt. Det var inga "hard feelings" efter=)


Undrar när man får uppleva en sådan här kväll igen?


Americans, please come back!

Kommentarer
Postat av: mamami

Haha, jag kan inte hålla mig från att le när jag läser detta.. Nog för att det var liiite elakt att luras, men det låter sjukt kul!! Hoppas att det var bra saker ni lärde er!! Kram

2009-06-18 @ 23:27:40
URL: http://porrskrubben.wordpress.com
Postat av: Stoxe

I krig och kärlek är alla medel tillåtna...;P Kram

2009-06-19 @ 14:03:20
URL: http://stoxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0