Fy fan...

Varit en småtung dag idag... Övningen går mot slutet och polackerna bjöd alla på avslutningfest med fri dricka och mat. Farligt... Speciellt då Bison vodka med äppeljuice var syndigt gott... Kostade lite huvudvärk och allmän seghet idag men det var det fan värt.

Qvirre vill ha med en ut på BBB ikväll ("Jag är fan aldrig ute men idag har jag chansen. Dessutom är det onsdag med många snygga brudar"). Är på tok för seg fortfarande och inte direkt sugen på något starkare än mjölk men får nog hänga på och hålla han sällskap iaf. Bevisade ju förra veckan att det går utmärkt att gå ut utan att dricka och ändå ha jäkligt kul!

Nä, nu måste jag ta en taktikvila om jag ska orka med kvällen.

Fred & kärlek till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0