Whohoo!

Det slogs nytt besöksrekord igår på bloggen, utan att jag ens gjort ett inlägg, skitkul! Okey, nu är det ju inte direkt blondinbella-siffror jag har men sista veckan har det legat stadigt runt 10 unika besökare om dagen och igår toppade det på 14. Frågan jag ställer mig är densamma som de flesta som har en egen blogg undrar? Vem är det egentligen som läser?

De flesta som skriver kommentarer har jag hyffsad koll på men det vore roligt om även ni som inte känner mig skrev nått kort kryptiskt signerat med en enkel bokstav. Så att jag får börja klura och bli nyfiken om inte annat;)


Nä, nu ska jag drar och ta ett allvarligt snack med banken om lån sedan försöka ragga tag på lite banankartonger inför flytten. Sedan blir det rejäl fest ikväll hos en polare, ryktena talar om myyyycket folk, innan man försvinner ut i kalasvimlet!

Jag säger som Andrew WK - Party Hard!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hitta din blogg via NK och började läsa den :)

2009-07-31 @ 15:08:38
URL: http://erikapettersson.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran

Bra blogg! Du skriver riktigt bra! Du borde satsa på att bli krönikör :)

Gillar dina musiktips, Chicanes låt Poppiholla var riktigt riktigt bra!

2009-07-31 @ 15:40:30
Postat av: Stoxe

Exakt det här jag pratar om!

Så kul att se folk man inte visste läste bloggen verkligen läser den=)



Krönikör vete fan... vill inte känna press att prestera bra texter till deadlines, jag vill kunna skriva det jag vill, när jag vill. Jag har ju dessutom ingen medial utbildning utan naturteknisk och kan inte allt det här med ingresser och annat språkligt korrekt=)

2009-08-02 @ 14:18:37
URL: http://stoxe.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran

Äsch, du skriver bättre än många kolleger jag haft! Sant faktiskt. Du lyckades skriva bra historier som fångar läsaren. det är en konst kan jag tala om! Keep it up!

Varför finns inte Chicanes låt på Spotify? Har du skaffat skivan?

2009-08-05 @ 10:29:40
Postat av: bli nyfiken!!

Jag är en människa, av kvinnligt kön...

Någonstans mellan 20-30 år.

Inte så lång, fast heller inte så kort.(Eller jo, jag är inte ens 160 tror jag??)

Snygg glad och trevlig enligt dom flesta. Vissa kanske inte håller med men dom vet ju inte bättre.

Vem är jag?? :)

Nu har du något att klura på lille vän... Moahaha ;)

2009-08-20 @ 22:01:30
Postat av: Stoxe

Åhhhh det är helt sjukt jobbigt att få sånt här, som man inte har tillräckligt att fundera på!;P



Hur fan tar jag som privatperson hjälp av, den förvissa förhatliga, ipred-lagen för att få ut ip-nummer?

klurar



Har vi träffats? Den borde du kunna svara på, please!

2009-08-20 @ 22:13:43
URL: http://stoxe.blogg.se/
Postat av: vem vem vem???

Jopp, vi har träffats men om det är på riktigt eller på låtsas det tåls att fundera över :D

2009-08-25 @ 22:20:18
Postat av: Stoxe

Snäll, snälla, snälla, var lite mer kryptisk, finns ju fortfarande en liten chans att jag räknar ut vem du är..;P



Stillade knappast nyfikenheten...!

2009-08-25 @ 23:40:29
URL: http://stoxe.blogg.se/
Postat av: Det du

Haha exakt, så därför blir det inga fler ledtrådar! :)

2009-08-31 @ 12:43:00
Postat av: Stoxe

Tsss.... Då blir ju min följdfråga, vad vinner du på att hålla dig hemlig för mig?;)



Okey att du kanske inte vill hänga ut dig inför alla här (om nu någon verkligen skrollar ner så långt för att läsa...) men släng isf gärna iväg ett mail eller liknande till stetra(a)hotmail.com

Så här får det ju inte fortsätta! haha..

2009-08-31 @ 23:29:26
URL: http://stoxe.blogg.se/
Postat av: haha

Jag vinner ju ingenting på det.

Bara att det är så sjukt roligt att göra folk väldigt nyfikna.. jag kan ju lika gärna vara en jävlig killkompis till dig :D asg

2009-09-01 @ 08:27:47
Postat av: Stoxe

Jävlig killkompis synar jag direkt, finns ingen som har ett sådant skriftspråk!



Kvinna, under 160cm, 20-30år, "kanske" träffats... hmmm... Kan kanske vara V.S.? A.I.? H.B.? L.R.? L.E.? M.L.?

De var de som jag har i telefonboken som stämmer in om jag inte missat någon tror jag... Du kan ju iaf bekräfta om du är någon med dessa initialer! ;)

2009-09-01 @ 22:24:37
URL: http://stoxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0