Tillbaka! En resumé..

Efter en kort stunds frånvaro är jag nu tillbaka i Sthlm och har lite tid över att skriva. Ska försöka sammanfatta den senaste veckan så gott det går.

Började med en underbar kväll på sthlms vatten med Alex, Carl & Martin. Blev en drömafton där vi gled runt i Alex Bayliner 2455 under 5-6timmar, gjorde lite strandhugg, badade, åt mycket gott samt pratade och skrattade. Var sagolikt bra väder och varmt i luften hela tiden även om badtemperaturen gärna fått vara lite varmare, men man kan ju inte få allt. Kanske var det sommarens bästa kväll redan nu?

Stockholms kanaler är bortglömda smultronställen

Badpojkar

Nygrillad kyckling, potatissallad, baugette, dricka & vänner i underbar miljö. Vad saknas?

I solskenet nedanför allsång på skansen



Förutom den magiska aftonen gick början av veckan i sol, bad och båtåkandets tecken. Jag och farsgubben tog bla. en tur med vår båt ut till Möja där vi åt lunch innan vi gled vidare hem under solens strålar. Dagen efter blev det en sväng till, fast då med bad i en lagun som mål, underbart. Fy fan vad jag vill ha en egen båt uppe i Luleå!
I övrigt blev det en del shopping (en tusing till bränt på kläder...) och packning inför avresan till Amsterdam, men det får komma i ett eget inlägg!

På torsdag blir det nog en sväng ner till västkusten och Båstad i ett par dagar. Ska bo hos kusinen och hans sambo i deras nyköpta stuga tillsammans med deras barn. Perfekt nu när det är Swedish Open i tennis där nere. Men vete fan om jag har råd att själv spruta ut champagne tillsammans med bratsen, får nog nöja mig med att parta som normalt folk och dricka upp den;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0