The killer is back

Har varit iväg på ett slaktarstråt i ett par dagar. Med hjälp av mina två vapen och stora mängder ammunition har 3 fått sätta livet till och ett antal andra fått skåda döden i vitögat men blivit benådade då jag känns mig barmhärtig. Var dessutom 3 olika raser jag avrättade så ingen kan beskylla mig för diskriminering. 2 av dom var till och med den största jag dödat så inte ens tjockisar ser jag snett på. Man kan säga att det var en bra "in the middle of the week" minst sagt.

Fick ypperlig uppassning av Henke & hans famlij i Jäckvik, har känt mig som en extra son med god mat, bastu & bad (~14grader... brrr...) och som ni kanske förstått, mycket mycket fiske=)


Bara en vecka kvar på semestern snart, känns lite vemodigt trots att jag faktiskt saknar jobbet lite. Tur att jag älskar mitt jobb, annars hade det varit riktigt deprimerande.
Men innan dess tänkte jag förhoppningsvis klämma in lite PDOL och Lulekalaset. Lite kul måste man ju unna sig!

Kommentarer
Postat av: Itchi

Hahaha... Skön läsning där i början!

2009-07-26 @ 10:54:28
URL: http://itchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0