Spontanweekend

Hade lite trist när fredagskvällen närmade sig och velade mellan att gå ut i Luleå eller dra till Piteå för att besöka Pite dansar och ler och det blev Pite som drog längsta strået. Hade ingen som var hemma och kunde haka på så jag packade bilen rätt basic och snabbt, mest bara en sovsäck, ett ombyte och en necesär. Framme i stan grupperade jag bilen strategiskt vid Nolia och gav mig ut i vimmlet på egen hand. Blev en rätt bra kväll där man träffade lite folk man känner lite överallt. Blev mest musik och inte så överdrivet mycket hänga i öltält och det kanske var lika bra.... Han iaf med att se Veronica Maggio, Death by April samt Hammerfall och lite snuttar från andra artister. Och provsmaka mig igenom all mat givetvis.

Lördagen sedan blev det lite rundvandringar i stan, uppvilning samt besök hos en arbetskamrat ute i Öjebyn. Han och hans gäster skulle dock inte ut i vimmlet på kvällen men jag hade under natten lyckats få en inbjudan till en fest av en annan kompis mycket lägligt. Jäkligt nice fest och alltid roligt att träffa lite nytt folk!
Kikade under kvällen egentligen bara in Promoe och Timbak, vete fan var alla timmar försvann egentligen... mycket mycket mystiskt... kan ha något att göra med drinkarna på förfesten...

Blev iaf 2 spontana dagar i Pite "boendes" i bilen. Kanske inte det bästa för ryggen och jag skulle må jäkligt bra av en massage idag. Någon frivillig som ställer upp? Jag lovar att återgälda!


Laddar nu upp inför Lulekalaset till veckan. Då blir det till att (försöka...) se Elmo, John ME, Thåström, Raubtier och Bob Hund. Det är iaf de som lockar mest i utbudet.  Men nu först lite välbehövlig vila. Peace!

Kommentarer
Postat av: L

Jag kan ställa upp!

2009-07-27 @ 04:33:41
Postat av: Stoxe

Åhh.... Äntligen en frivillig! Ser fram emot det;)

2009-07-27 @ 15:01:02
URL: http://stoxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0