Vid liv

Ni kan slappna av. Överlevde kalaset i år igen... Dock marginellt. Att vara förkyld och hosta samtidigt som det är festival är inte det bästa för rösten. Man har fått slita för att pressa fram varje stavelse efter klockan 02 på nätterna. Men jävligt kul har det varit!
Igår blev det förfest i 6h till midnatt och sedan 2h på området, mest för att man bara var tvungen att gå in då man hade helgband. Men det är ju alltid så, förfester är alltid bäst. Blev en efterfest med, i en suspekt minimal replokal i en källare med liveband. Vete fan hur man hamnade där...

Har nu iaf lyckats få i mig lite lunch bestående av halstabletter och en stor kopp varm mjölk med honung och ingefära och börjar sakteliga vakna till liv.

Det är min sista semsterdag idag, imorgon är det tillbaka till jobbet efter 5v med dekadens, och jag ser verkligen fram emot det! Jag är jävligt lyckligt lottad att aldrig behöva känna måndagsångest över att behöva åka tillbaka till jobbet. Så borde alla ha det.

Måste göra ett litet ryck nu här då köparna av kåken ringde och ville komma och lämna ett stort lass mexitegel(!) under dagen. Jag är inte helt representabel ännu... Men täcket känns jäkligt gosigt här i soffan. En minut till.

Har en liten idé om ett längre inlägg... får se om jag hinner med det under kvällen. Annars dyker det upp inom en snar framtid.

En minut har gått.

Ta hand om er, och kan ingen ta hand om mig just nu?

Kommentarer
Postat av: Itchi

Hihihi!!! Du anar inte hur glad jag blev nu! Det känns SÅÅÅ underbart att inte vara ensam om hostandet! Men KANSKE att jag är på väg att slippa detta elände nu. En vecka är länge nog... Okej, jag ska sluta vara så skadeglad. Det är inte snällt av mig... hehe ;) Nä allvarligt, Stoxe... Krya på dig bäst du kan!

2009-08-03 @ 11:47:33
URL: http://itchi.blogg.se/
Postat av: Stoxe

Haha.. Kul att kunna dela lidande med någon iaf, men det hade varit bättre om vi kunde turas om att gå och hämta thé till varandra och vara riktigt miserabla ihop, eller hur?



Krya på dig själv vännen!

2009-08-04 @ 21:24:24
URL: http://stoxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0