Rätt okej fredag!

Idag har jag haft rätt mycket flyt känns det som. Förhoppningsvis går en barndomsdröm i uppfyllelse imorgon, jag har sålt min soffgrupp, fick ett brev att nya bredbandet ankommit till posten och jag flyttar in i nya lägenheten ikväll!
Nästan så det blir för mycket för min lilla hjärna att ta in alla intryck och händelser, vet inte var jag ska fokusera....

Nu ska jag fortsätta packa det sista... om inte annat för att hålla pirret borta från det som förhoppningsvis sker imorgon, mer om det då om det sker... Håll tummarna!


Kommentarer
Postat av: Itchi

Vad nu? Vadå vadå vadå???



Sv: Nej, det var redan i tisdags jag fyllde. 18 ju... My numbers! Men jag lovar, inget som du tvunget måste hålla reda på. =)

2009-08-23 @ 16:35:13
URL: http://itchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0