Internet!

Okej, jag kanske är lite väl beroende. Men det kom ett litet glädjetjut nu när jag fick igång internet i nya läggan=)

Flytten har gått bra med det är ett smärre kaos att gå från 104m2 till 68m2... lite thight med prylar minst sagt... men men, nu börjar det arta sig. Snart kan jag säga att jag inte packar upp längre utan inreder, låter lite bättre.

Har ju egentligen inte tid att sitta här... har ett par miljoner saker att fixa, men måste ju visa att jag fortfarande lever.

Och en sak till.... Drömmen gick i uppfyllelse i lördags=)
Mer om det och bilder i ett senare inlägg snart då jag laddat över allt på datorn. Och packat upp några kartonger till.

På återseende när jag är spyless på att rota omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0