Inte bara...

För att inte folk ska få helt fel uppfattning om mig så lyssnar jag inte bara på svenska melodier samt trance. Finns en hårdare sida inom mig med.

Några låtar jag gillar skarp just nu är bland annat dessa nedanför. Ni känner säkert igen en del, alla är inte helt nya...

Engel - Sense the fire, grym svensk låt! Ska fixa albumet inom kort.



Cavo - Let it go, Från Transformers soundtracket. Riktigt skön med lite 80-tals vibbar. Finns ingen i bra kvalité ute, det här är den bästa. Värd att lyssna på ändå!



Linkin Park - New Divide, Behöver väl knappast någon presentation hoppas jag. Bland det bästa de gjort!




Det fick bli ett rent musikinlägg ikväll. Hoppas det duger. Så jäkla sent och jag borde sova!

Nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0