Förbjuden frukt

Jag vet inte varför men jag känner mig så jäkla glad just nu!
 
Endorfin-nivån är sjukt hög och jag kan inte sluta le. Gräset är nyklippt, jag är nyduschad, fucking amazing musik strömmar ur högtalarna, jag packar inför flytten samtidigt som jag dansar omkring i bara kalsonger. Skiter i om någon ser, jag ska ändå flytta=)

Nej, jag är inte nykär. Så det kan inte vara det. Jag vet inte själv vad det är. Det känns bara bra. Mycket bra.

Mycket bra!


Mood raiser: Paul van Dyk - Forbidden fruit

Kommentarer
Postat av: Therez

Hallå där! :) Yes han har ju gjort det den här gången. ;) Vad roligt! Tack för inbjudan och klart att vi kommer! Ha en bra onsdag! /Therez

2009-08-12 @ 09:46:06
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0